Dienstverleningsproces:
Een vrijblijvend verkennend gesprek is een eerste kennismaking.
Wij maken hierover een duidelijke prijsafspraak.
U ontvangt van ons per e-mail een Checklist en een Opdrachtbevestiging met het verzoek om deze documenten ingevuld te retourneren.
Wij ontvangen Opdrachtbevestiging getekend retour samen met volledig ingevulde Checklist.
Wij maken een account voor u in Basecone. U ontvangt van ons een gebruikersnaam en de kantoorcode, u stelt uw eigen wachtwoord in.
U levert uw documenten simpel en veilig op de volgende manieren:
- E-mail – u ontvangt van ons uw eigen e-mailadres van Basecone;
- iPhone of Android – eenvoudig en snel met App Basecone rechtstreeks naar Basecone versturen. Met uw smartphone maakt u een foto van uw bonnetje of factuur, vinkt af en klik op Verzenden;
- Uploaden via website met uw inloggegevens.
Wij maken de koppeling tussen Twinfield en uw zakelijke bankrekening, zodat uw bankafschriften automatisch worden ingelezen in Twinfield.
U bent verantwoordelijk voor het juist, tijdig en volledig aanleveren van gegevens.
De verdere afwikkeling van het dienstverleningsproces is afhankelijk van uw keuze.
Onze klanten kunnen genieten van verschillende voordelen:
voorrang bij abonnement
korting bij het aanbrengen een kennis, vriend, familielid of collega